10 Aralık 2014 Çarşamba

Eserin Adı : Yuvaya Yolculuk
Eserin Orjinal Adı : The Journey Home
Yazar : Kryon
Yayınlanma Tarihi ve Yeri : 2000,İstanbul
Yayın Evi : Akaşa
Türü :Kişisel Gelişim
Sayfa Sayısı : 304
Puanım : 4.5
Konusu : Bu büyüleyici mesel, görünüşte sıradan bir adamın, Michael Thomas'ın öyküsünü anlatır. O, Amerikan normallik -ve hoşnutsuzluk- ikonunu temsil etmektedir. Ölümden döndüğü bir olaydan sonra, Michael bilge bir melek tarafından ziyaret edilir ve bu melek ona hayattan gerçekten ne beklediğini sorar. Michael, tek isteğinin Yuva'ya dönmek olduğunu söyler!Yuva'ya dönebilmesi için, Michael'in önce, meleklerle, bilge öğretmenlerle ve hatta karanlık varlıklarla dolu şaşırtıcı bir yerde, bir dizi serüven ve sınavdan geçmesi gerekmektedir. Bu onun hayal edemeyeceği kadar duygusal, mizah dolu ve huşu verici bir yolculuk olacaktır.Yuvaya Yolculuk'un öyküsü Kryon tarafından ilham edilmiş ve Lee Carroll tarafından yazılmıştır."Bu muhteşem mesel, temel spiritüel gerçeklerle ve bu sorunun yanıtını Yuvaya Yolculuk'ta bulabilirsiniz."- The Messenger"Yuvaya Yolculuk, benim en sevdiğim yazarlardan birinin son çalışması ve tüm eserleri arasında en iyi olandır. Lee Carroll bize büyük bir nehir gibi akan, çok iyi yazılmış bir kitap sunmakta. Ve bu nehir bizi gerçek, umut, kader, farkındalık ve yuva gibi yerlere götürmektedir!"- Richard

Kitap Hakkındaki Yorumum :

Hayatımda kişisel gelişimle ilgili okuduğum en içe dokunan en güzel hikayelerden bir tanesi. Hikayenin içerisine öyle bir giriyorsunuz ve yapılan yolculuğu hissediyorsunuz ki. Kryon kitaplarının bazılarını okudum, genellikle daha kanal mesajı tarzındadırlar. Ancak bu kitapla birlikte cidden eksenini çok değiştirmiş Kryon. Bütün kitaplarında bizi çok sevdiğini hatırlatır ve bu kitabında onu çok fazla hissettim. Michael Thomas'la birlikte keşke ben de o yolculuğu yapsam diye düşünüp, çok kıskandığım anlar oldu. Tekamül yolunda ilerlememi güçlendiren ve bana ilham veren bir kitaptır. Çok kişinin okumuş olduğunu düşünüyorum ama okumayanlar varsa o ilhamı bulabilmeleri için paylaşmak istedim. Keyifli Okumalar Dilerim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder