18 Kasım 2014 Salı


Eserin Adı : S*ktirgitli Aşklar
Eserin Orjinal Adı :
Yazar : Funda Mentaloğlu
Yayınlanma Tarihi ve Yeri : 2014, Nisan
Sayfa Sayısı : 286
Puanım : 3
Konusu : Hayatınızda kopmuş bütün iplerin hakkını teslim eden S*ktirgitli Aşklar tüm başarısız aşklarınızı taçlandırıyor!
Ya tutarsa diye oltayı salladın, olta da gitti kayaya saplandı. Ben sana diyim çuvalladın; o ip kopacak!
Hayatınızda kopmuş bütün iplerin hakkını teslim eden Funda Mentaloğlu bütün başarısız aşklarınızı taçlandırıyor!
Sefilliğin resmini çizenler, adi şekilde terk edilenler, muhteşem bir aşk tarafından bir daha aranmayanlar, kepaze olup kimseye diyemeyenler, versem mi vermesem mi diye kasılanlar yalnız değilsiniz! Funda Mentaloğlu bulamadığınız bütün cevapları gururla sunar!

"İstanbul'lu bir kadın oturduğu yerden bütün dünyayı ayağa kaldırdı! İşte ben buna devrim derim!"

-The New York Times-

"Bu kitabı okumamış kadınlarla birlikte olmak istemeyeceksiniz!

-The Guardian

"Funda Mentaloğlu, zorlu bir konuyu ustalıkla anlatarak gerçek bir başarı yakalamış. Olağanüstü... Tek kelimeyle harika bir kitap!"

-The Wall Street Journal

"Yeni çağ kadınlarının kutsal kitabı!"

-Washington Post

Şaka lan şaka ne nüyorktayms'ı? N'apsın olm beni the gardiyan? G.tümden attım işte...

Kitap Hakkındaki Yorumum :
Uzun zamandır blog'umu ihmal etmiş olmanın vicdan azabıyla, uzun zamandır okuduğum kitapları listeleyip en son okuduğumdan başa doğru gezegenim de yer vermeye başladım. En son okuduğum Funda Mentaloğlu'nun küfür ve müstehcenlikle yoğrulmuş esprili kitabı S*ktirgitli Aşklar son dönemde atağa geçen yerli yazar furyasına yeni bir kitap daha ekliyor. Hızlı okunup biten, şehirli kadının özgürlüğünü ve bireyselliğini kazanma yolundaki seksle ve erkeklerle olan maceralarını anlatan kitapta, yazarın bizi tebessüm ettirecek kadar komik, hadi canım bu da olur mu dedirtecek kadar uçuk hikayelerini okuyabilirsiniz. Kurgu olup olmadığından emin olmadığım kitapta yazar, hikayelerin kendi başından geçtiğine okuyucuyu inandırmış. Kitabın en başarılı tarafını da bu oluşturuyor bence. Kitabın kapağını ve arkasındaki tanıtım yazısını da çok beğendim ve albenili buldum. Zaman zaman insanın yozlaşmasını ballandırarak anlatması beni rahatsız etse de, biraz eğlenmek ve gülümsemek için okunması gereken bir kitap diye düşünüyorum. İyi okumalar dilerim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder