10 Mayıs 2014 Cumartesi

Eserin Adı : Kutsanmış Kan - Kan Günlükleri 1. kitap
Eserin Orjinal Adı : Blood Will Tell - Warriors Of Ankh Book One
Yazar : Samantha Young
Yayınlanma Tarihi ve Yeri : 2012, Amerika
Sayfa Sayısı : 280
Puanım : 2.5
Konusu : Karanlık bir dünyada küçük bir ışık ararsın
Bulduğunda ona sımsıkı sarılırsın
O ışık sana ihanet ettiğinde ise
En Karanlık Dünya Sen Olup Çıkarsın

Eden bir "Kutsanmış", Ankhların deyimiyle bir Ruh Yiyici'dir. Kutsanmışlar, insanların ruhlarıyla beslenerek hayatta kalabilen canlılardır ve bunu ilk yaptıklarında bir insanın ruhunu tamamen almaları yani onu öldürmeleri gerekmektedir. Henüz bunu gerçekleştirmeyen Eden, her an artan açlığına karşı büyükmücadele vermektedir. Bunun en büyük nedeni de, bir insan olduğunu sandığı Noah'dır.

Eden, çok sevdiği arkadaşı Noah'nın aslında insan değil de, Kutsanmışları avlamakla görevli bir Ankh olduğunu öğrenir ve büyük hayal kırıklığı yaşar. İhanete uğradığını düşünen Eden öfkeye teslim olur ve ilk ruhunu almaya karar verir. Diğer yandan onu bu durumdan kurtarmaya çalışan Noah ve diğer Ankhlar, Eden'in bu dürtüsünü yok etmek için planlar yapmaktadır. Bir yanda kızgın, kırgın ve öfkeli bir Ruh Yiyici, diğer yanda ona doğruyu göstermeye çalışan bir Ankh vardır şimdi…

"Samantha Young fantezi, romantizm ve entrikayı çok iyi harmanlamış."
Publishers Weekly

"Kutsanmış Kan, insanı şaşkına çeviren konuya sahip harika bir kitap. Kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum."
Once Upon A Twilight

"Kalp atışını hızlandıran bir aksiyona sahip bu kitap tek kelimeyle şahane."
Electrifying

"Bu seri yeni takıntım... Kesinlikle bayıldım. 5 üstünden 5 yıldız veriyorum!"
Good Choice

Kitap Hakkındaki Yorumum :
Sevdiğim türde kitaplardan birisini daha okudum ve sizin için yorumlamak istedim. Konusu itibariyle ilgi çekici olmakla birlikte dili çok basit. Bu basitlik çeviriden mi kaynaklanıyor yoksa yazarın kullandığı dilden mi bunu anlamadım. Her koşulda, hikayede çok daha fazla detaya ihtiyaç duyulduğu aşikar. Daha detaylı tasvirlerle inanılmaz bir fantastik eser olabilirmiş. Mısır mitlerinden yola çıkılan kitapta ne yazık ki karakterlerin tasvirleri, mekan anlatımları çok zayıf. Konu detaylandırılmadan hızla anlatılmış. Sanki bir kitabın özeti gibi. Yazar böyle iyi bir konuya yazık etmiş.
Orjinalinde de kullanılan kitap kapağını çok beğendim. İlgi çekici ve kitabın içeriğini merak ettiren bir kitap kapağı. Keşke kitabın içinde de aynı havayı bulabilseydim. Fantastik edebiyatın hatırına 2.5 puan verdim. Edebi değeri çok düşük seviyede. Konunun iyi olmasının hatırına okunabilir. İyi okumalar dilerim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder